Revisione di a cunferenza di l'agente di Shanghai Yongming 2023, cunclusa cun successu

Shanghai Yongming hà tenutu cunferenze di l'agenti da 2018. Avemu tenutu a cunferenza di l'agenti 2023 in Dachuan Hotel in February 9. Parechji partenarii si riuniscenu per parlà di u sviluppu.

Revisione di a cunferenza di l'agente di Shanghai Yongming 20231

Rivista di cunferenza
Sta cunferenza si focalizeghja nantu à "dui punti caldi, duie linee principali".Aspittemu u 2023 è capisce i punti caldi è e tendenze di u mercatu, è si cuncentra nantu à a pusizione di Yongming.Ottene u pruduttu ghjustu à u locu ghjustu è mette in mani di a persona giusta, è seguità effittivamenti hè a nostra missione.Shanghai Yongming è tutti i partenarii travaglià inseme per creà brillantezza.

Dui punti caldi
1. Dopu chì l'epidemie hè stata liberata, i terminali di u cunsumu (illuminazione intelligente, carica rapida PD, suminatu d'alta putenza è cusì) hà iniziatu a crescita di ripresa.

Revisione di a cunferenza di l'agente di Shanghai Yongming 20232

2. Sicondu a statistiche di a capacità di almacenamiento di energia installata in Cina, i Stati Uniti è l'Europa in l'ultimi anni, u mercatu di almacenamentu di l'energia glubale diventerà una industria stella per l'investimentu di u mercatu di capitale in i prossimi dui anni.Yongming hà u più altu standard di condensatori in l'industria, è di sicuru farà a Cina brilla in u mercatu internaziunale in u campu di l'almacenamiento d'energia è in l'aghjurnamenti di i prudutti.

Dui linii principali
1. Linea 1
A nova infrastruttura di u paese (comunicazioni 5G, centri di dati, intelligenza artificiale, Internet di e cose, novi veiculi d'energia, servitori di dati) avanza rapidamente.

Revisione di a cunferenza di l'agente di Shanghai Yongming 20233

2. Linea 2
A terza generazione di semiconduttori (nitruru di gallu, carburu di siliciu) avanza in parechje terminali d'applicazione (illuminazione intelligente high-end, inverter fotovoltaicu).

Tutte l'unità di cummerciale anu risoltu i casi di l'applicazione di condensatori à alta dumanda chì creanu valore per i clienti in l'illuminazione, l'alimentazione d'alta putenza, a carica rapida, l'inverter fotovoltaicu, u ventu di u ventu, u metru di putenza, l'elettronica di i veiculi d'energia nova, u servitore IDC, u LED di piccula pitch. mostra è altre industrie, è hà fattu una introduzione è spartera cumpleta è approfondita.

Industria di guerra
L'elettronica militare hè a basa di l'informatizazione di a difesa naziunale, è a nostra cumpagnia hà ottenutu a certificazione di u sistema standard militare naziunale in 2022. Cum'è una marca naziunale cù un disignu completamente indipendente è una capacità di produzzione indipendente, Shanghai Yongming hà una linea di produtti cumpleta chì pò sviluppà e so ambizioni in u mondu. mercatu militare attuale.

Prudutti novi
In questa cunferenza, avemu introduttu un novu pruduttu - condensatori di tantalu polimeru.

Cerimonia di premiazione
Crea una situazione win-win hè a nostra aspirazione.Grazie à i partenarii per i so rializazioni eccezziunali in 2022, è aspettate di scrive un novu capitulu cù tutti i partenarii.

Revisione di a cunferenza di l'agente di Shanghai Yongming 20234
Revisione di a cunferenza di l'agente di Shanghai Yongming 20235

Tempu di Postu: Feb-09-2023